۵۰۰ بلیت در اختیار بانوان برای بازی استقلال - مس

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره حضور زنان برای تماشای دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان که فردا(پنجشنبه) در این مجموعه برگزار می‌شود، توضیحاتی را ارائه کرد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، «احمد مددی» مدیر مجموعه ورزشی آزادی امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور در بازی‌های کشورهای اسلامی که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در دیدار استقلال و مس کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.

مددی در این‌باره اظهار داشت: تجربه حضور بانوان در ورزشگاه را داریم. در بازی تیم ملی برابر عراق و کامبوج این اتفاق رخ داد. تمهیداتی برای حضور بانوان در ورزشگاه اندیشیده شده و امیدواریم برنامه‌ها به بهترین شکل اجرا شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این پرسش که «آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجاره خود را به ورزشگاه آزادی پرداخت کرده‌اند؟» گفت: تا این لحظه خیر، پولی پرداخت نشده است!

مددی اضافه کرد: بلیت‌فروشی انجام شده و ۵۰۰ بلیت در اختیار بانوان قرار گرفته و این عزیزان فردا در طبقه پایین ضلع غربی ورزشگاه مستقر خواهند شد.

تیم‌های استقلال و مس کرمان در هفته سوم بیست‌ودومین دوره لیگی برتر فوتبال باشگاه‌های ایران فردا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات