تعیین تکلیف ۴۱ روستای شهرستان شیراز در دستور کار فرمانداری

فرماندار شهرستان شیراز گفت: وضعیت ۴۱ روستای پیرامون شهر شیراز تعیین تکلیف می‌شود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: لطف الله شیبانی روز دوشنبه در نشستی که به منظور تعیین تکلیف الحاق یا عدم الحاق و خدمات رسانی به ۴۱ روستای پیرامون شیراز با حضور مسئولان شهرستان و نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر ضرورت آسیب شناسی، علت یابی و ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تسریع در تعیین تکلیف روستاهای مذکور و نحوه ارائه خدمات به ساکنین آنها تأکید کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز ضمن شنیدن و بررسی نظرات، دیدگاهها و راهکارهای پیشنهادی اعضای این کارگروه ویژه، با تأکید بر ضرورت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی و گسترش بی رویه خارج از محدوده طرح هادی، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن وظیفه دارد نسبت به تهیه ارائه طرح هادی هر ۴۱ روستا به شهرداری شیراز در اسرع وقت اقدام کند.

فرماندار شیراز ضمن تأکید بر ضرورت پایش و پیگیری مستمر و منظم و احصاء مشکلات و موانع زیرساختی و خدماتی روستاها توسط دستگاه‌های اجرائی شهرستان، دسته بندی روستاها بر اساس شاخصه های جمعیتی، ساخت و سازها، مشکلات زیرساختی و ... را در دستور کار این کارگروه ویژه قرار داد.

شیبانی در پایان ضمن تاکید بر لزوم انجام تعهدات و وظایف ذاتی هر کدام از دستگاهها و ادارات شهرستان در این خصوص، از شهرداری شیراز خواست در اجرای تکلیف قانونی و مسئولیت ذاتی خود با حفر کانال و اجرای خاکریز در محدوده طرح هادی تعیین شده برای روستاهای مذکور در اسرع وقت، از هر گونه پیشرفت بی رویه و ساخت و ساز خارج از ضابطه جلوگیری کند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات