ورزشکاران رزمی شیراز آنلاین آموزش می‌بینند

مسوول سبک سوپر بوکسینگ از ورزش‌های رزمی فعال در شیراز گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، هنرجویان و استادان این سبک رزمی همگام با سایر سبک های ورزشی شیراز، فعالیت آموزشی خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌کنند. 

مطبوعات فارس/ مریم فرجام نیا، افزود: می کوشیم به صورت غیرحضوری، تکنیک‌ها و فنون رزمی را به هنرآموزان بصورت انفرادی در منزل ارایه دهیم.


وی ادامه داد: رزمی کاران در این ایام برای حفظ آمادگی خود در ایام کرونا ضمن رعایت پروتکل بهداشتی برنامه های ورزشی خود را دنبال می کنند.


مسوول سبک سوپر بوکسینگ شیراز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا انجمن ورزش های رزمی شیراز، چالش باز کردن در بطری با پا به صورت مجازی برگزار کرد.


بر این اساس، در این چالش برای بازکردن در بطری، شخص باید ۳۶۰ درجه به دور خودش بچرخد و بعد با پا به در بطری آب لگد بزند، به طوری که در بطری پرت شود اما خود بطری از جایش تکان نخورد و آب درون آن هم نریزد.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر سه‌شنبه اول مهرماه جاری، ۴۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۷۸ نفر در ۲۴ ساعت قبل از ارائه این گزارش، تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر رسیده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات