مدیریت بحران فارس نسبت به جاری شدن سیل هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی فصلی به این استان، در مناطق جنوب و جنوب شرق شاهد بارش‌ رگباری باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی خواهیم بود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: خلیل عبدالهی، افزود: این سامانه از بعد از ظهر روز دوشنبه (۱۳ تیرماه) وارد استان فارس می‌شود و فعالیت آن اواخر روز چهارشنبه (۱۵ تیرماه) پایان خواهد یافت.
وی ادامه داد: این سامانه روز دوشنبه فورگ داراب و زرین دشت، روز سه شنبه در فورگ، زرین دشت، لار، گراش، اوز، لامرد و مناطق جنوب شرق و روز چهارشنبه در فورگ و حسن آباد داراب، زرین دشت، لار، گراش، اوز، لامرد، و مناطق جنوب و جنوب شرق را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
او اظهار داشت: به منظور ایجاد آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی، به فرمانداران شهرستان‌های مذکور و همچنین دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و همچنین شهرداری شهرهای مذکور و شهرداری شیراز آماده باش داده شده است.
عبدالهی به شهروندان توصیه کرد با توجه به احتمال جاری شدن سیل در مسیل ها و همچنین وقوع صاعقه و وزش باد شدید، از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و پارک خودرو در کنار درختان خودداری کنند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس به دامداران و عشایر نیز هشدار داد که از چرای دام در ارتفاعات خودداری کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات