ایران قهرمان تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال شد

تیم های پسران و دختران ایران عنوان قهرمانی بخش دونفره تور جهانی را بدست آوردند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از معرفی فینالیست های بخش انفرادی، تنیسورهای حاضر در فینال بخش دونفره به مصاف حریفان خود رفتند.

در مرحله نهایی بخش دونفره پسران تیم امیر علی قوام- یونس طلاور با پیروزی ( ۲-۶ و ۳-۶ ) مقابل زوج امیر رضا آرمیون- کیارش حنیفی عنوان قهرمانی را بدست آورد و زوج آرمیون و حنیفی نائب قهرمان شدند.

و در بخش دختران نیز، زوج نیلی عطفی - یاسمن یزدانی با نتیجه ( ۴-۶ ، ۶-۴ و ۶-۱۰) مقابل تیم فاطمه سادات زنجانی - وزوکو از آفریقای جنوبی به برتری رسید و جایگاه نخست را‌ از آن خود کردند و زنجانی - وزوکو از آفریقای جنوبی نائب قهرمان شدند.

به این ترتیب با معرفی برترین های بخش دونفره، این مسابقات فردا با برگزاری فینال انفرادی پسران مابین امیر علی قوام و یونس طلاور در بخش پسران و وزوکو از آفریقای جنوبی و فاطمه سادات زنجانی از ایران در بخش دختران به پایان می رسد.

در جدول اصلی مسابقات بخش پسران ۴۸ بازیکن از‌ کشورهای ایران، ترکیه و هند و در بخش دختران ۳۶ تنیسور از کشورهای ایران، هند، روسیه،آفریقای جنوبی، چین و ترکیه حضور ‌ داشتند.

یادآور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان‌است و امیر آجرلو مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات