مشترکین گرامی تلفن ثابت در زمان تماس با تلفن های هوشمند مراقب هزینه ها باشند

مدیر مخابرات منطقه فارس: در اداره بازرسی مخابرات با هجم زیادی شکایات مربوط به هزینه های تماس با تلفن های هوشمند مواجه هستیم. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی ضمن اعلام مطلب فوق در توضیح تلفن های هوشمند افزود: تلفن های سرویس دهنده در قبال ارائه خدماتی که به سایر مشتریان می دهد مبلغی را در که دوره بعد روی قبض شارژ می شود از مخابرات دریافت می کنند.

وی افزود: بعد از این که شماره تلفن توسط مشترک شماره گیری شود پیامی مبنی بر این که این تماس چه میزان هزینه به همراه دارد اعلام می شود ، چنانچه مشترک با هزینه اعلام شدهه موافق به ادامه مکالمه باشد تماس را ادامه می دهد و در غیر این صورت می تواند تماس را قطع نماید. لذا در شبکه مخابراتی کشور چنین وضعیتی موجود نیست که بدون دادن پیغام برای مشترک هزینه اضافی لحاظ شود.

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به شکایت های دریافتی منطقه در این خصوص اظهار داشت: در اداره بازرسی مخابرات با هجم زیادی شکایات مربوط به هزینه های تماس با تلفن های هوشمند مواجه هستیم و از مشترکین گرامی درخواست داریم که به میزان مبلغ اعلام شده در ابتدای مکالمه توجه نموده و تماس طولانی پرهیز کنند.

وی افزود: تنها راهکار برای جلوگیری مجدد از مشکلات مربوط به سامانه های هوشمند مسدود سازی است و هیچ هزینه ای که مربوط به این تماس ها باشد از قبض مشترک کسر نمی گردد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات