پایگاه خبری مطبوعات فارس: مهندس ایزدی، اظهار داشت: در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به شکایت های ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه "دانا"، که سامانه ی ارتباط مستقیم با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران است پاسخ داده می شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواستهای مشتریان در راستای افزایش رضایت مشتریان مخابرات راهاندازی شده است، افزود: تمامی مشتریان و همکاران گرامی میتوانند درخواستها و مسائل خود را در خصوص خدمات ارائهشده در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR بخش "ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران" ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود.
وی خاطر نشان کرد: از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان شامل قبوض تلفن ثابت، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰و ۲۰۲۰ است.
برچسب ها :