اعضای بدن مامور پلیس فارس به بیماران نیازمند اهداء می‌شود

فرمانده یگان ویژه استان فارس با ابراز تاسف از درگذشت یکی از ماموران جوان این یگان، گفت: با رضایت خانواده، اعضای حیاتی بدن استواریکم "سید رضا حسینی" به بیماران نیازمند دریافت عضو، اهداء می‌شود. 

مطبوعات فارس/ سرهنگ پاسدار میرجلال موسوی چهارشنبه ۱۹ شهریور به خبرنگاران گفت: ستوان‌یکم " سید رضا حسینی" زمان بازگشت از محل خدمت، براثر تصادف و صدمات شدید مغزی، به تشخیص پزشکان دچار مرگ مغزی شده است.

او با قدردانی از تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات جان این مامور پلیس یگان ویژه، گفت: پس از اعلام مرگ مغزی از سوی تیم پزشکی، خانواده مرحوم حسینی، برای اهدای اعضای حیاتی آن مامور وظیفه شناس، رضایت دادند.

موسوی با تسلیت درگذشت ستوان‌یکم، سید رضا حسینی، گفت: از این مامور وظیفه شناس پلیس فارس، یک پسر ۴ ساله به یادگار مانده است.

فرمانده یگان ویژه فارس با بیان اینکه پلیس همواره به دنبال تامین امنیت مردم تلاش کرده است، گفت: نیروی انتظامی به عنوان مدافع امنیت جامعه، تا پای جان از حریم مردم دفاع کرده و حتی پس از جان دادن هم، در صورت امکان با اهدای اندام‌های حیاتی، ضمن ترویج این سنت حسنه، مسیر کمک به مردم را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات