برگزاری جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت" در شیراز

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت" شیراز حضور کارتونیست‌هایی از ۲۷ کشور جهان در این جشنواره را نشان دهنده استقبال خوب هنرمندان از یک رویداد هنری در شیراز دانست.  

مطبوعات فارس/ احمدرضا سهرابی دوشنبه ۱۰ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: شیراز مظهر آرامش، عشق، دوستی و مدارا در ایران و بلکه جهان است، لذا برگزار کنندگان این جشنواره برآن هستند تا این هویت فرهنگی و تاریخی را با مشارکت کارتونیست‌ها عمق و گسترش جهانی بخشند.

او خاطر نشان کرد: دبیر خانه نخستین جشنواره بین‌المللی "صلح و سلامت" شیراز با احترام و افتخار از همه کارتونیست‌های جهان در جهت مشارکت فعال و ارائه اثر در این گام نیک و ماندگار دعوت می‌کند.

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت" با اشاره به اول مهر ماه (۲۲ سپتامبر) به عنوان آخرین روز از مهلت ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره اظهار امیدواری کرد که تا پایان فرصت باقی مانده شمار آثار کارتونیست‌ها از کشور های مختلف جهان افزایش یابد.

سهرابی یادآور شد : کارتونیست‌های جهان می‌توانند حداکثر ۵ اثر با موضوع "صلح و سلامت" در ابعاد A۳ به همراه مشخصات فردی خود را تا اول مهرماه ۱۳۹۹ به ایمیل peace.shiraz۲۰۲۰@gmail.com ارسال کنند.

او با اعلام اینکه هیات داوران خارجی و داخلی این جشنواره بزودی معرفی خواهند شد، گفت : به صاحبان ۵ اثر برتر جشنواره، لوح یادبود،تندیس و جایزه ویژه موزه صلح شیراز اهدا خواهد شد و صاحبان ۱۰۰ اثر فینالیست لوح یادبود دریافت خواهند کرد.

نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت" به همت موزه صلح شیراز وابسته به مرکز تحقیقات صلح و سلامت و موسسه خیریه اسلامی شیراز برگزار می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات