کارگاه تولید و بسته بندی برنج تقلبی در خرامه فارس بسته شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری بازرسین اتاق اصناف موفق به کشف یک کارگاه تولید و بسته بندی برنج تقلبی در شهرستان خرامه فارس شدندو آن را بستند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: غلامرضا سالاری روز چهارشنبه با بیان اینکه بررسی های اولیه حاکی ازاین بود که در این کارگاه برنج تایلندی و هندی تنظیم بازار با استفاده از زردچوبه، روغن و چلتوک به صورت برنج های درجه یک فرآوری می کردند افزود: این برنج ها بصورت برنج محلی برنج کامفیروزی، طارم و چمپا بسته بندی و در بازار عرضه شده است.

سالاری با اشاره به کشف بیش از ۱۵ تن برنج تقلبی از این کارگاه اظهار داشت: تعداد زیادی ادوات مخصوص و دو دستگاه نیسان وانت نیز در محل کشف و ضبط شده و کارگاه مذکور نیز مهر و موم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: هم اینک پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و تحقیقاتی در خصوص ابعاد موضوع در حال انجام است و بطور قطع کسانی که به هر نحوی در این موضوع دخالت داشته باشند شناسایی و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

سالاری گزارشات مردمی را در کشف تخلفات بسیار حائز اهمیت دانست و از شهروندان تقاضا کرد تا در صورت مشاهده مواردی از این دست ، مراتب را به سامانه های ۱۲۴ و یا ۱۳۵ گزارش کنند تا بلافاصله بازرسین نسبت به بررسی موضوع اقدام و با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.

۱۱۰ هزار بسته ماکارونی احتکار شده کشف شد

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد: با کشف یک انبار احتکار ماکارونی در شهر شیراز ، پرونده تعزیراتی برای مالک انبار تشکیل شد.

غلامرضا سالاری افزود: متهم پرونده تعداد ۱۱۰ هزار بسته ماکارونی را بطور غیرقانونی و با هدف گرانفروشی انبار کرده بود که با هوشیاری مامورین ، انبار مذکور شناسایی شد.

سالاری ادامه داد : در تحقیقات به عمل آمده در تعزیرات حکومتی استان ، تخلف این فرد در احتکار کالا محرز گردید و نهایتا با توجه به دفاعیات غیرقابل قبول متهم و شواهد و مدارک ، شعبه رسیدگی کننده حکم به عرضه ماکارونی های مشکوفه در بازار و جریمه ۶ میلیارد ریالی وی صادر کرد.

شهرستان خرامه در فاصله ۸۲ کیلومتری شمال شرق شیراز است.

برچسب ها :
 
از   1   رای
3

عکس های خبر

نظرات