آغاز ارائه اینترنت اختصاصی رسپینا با 25% تخفیف ویژه مدارس و مراکز آموزشی

شرکت رسپینا (بزرگترین ارائه‌دهنده اینترنت سازمانی در کشور)، شرایط ویژه‌ای را در جهت حمایت از موسسات آموزشی که در شرایط فعلی به آموزش آنلاین و مجازی روی آورده‌اند، فراهم کرده است. 

مطبوعات فارس/ در این طرح، اینترنت اختصاصی رسپینا تا ۲۵٪ تخفیف و بدون محدودیت در حجم و سرعت آپلود به این موسسات ارائه خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط ویژه این کمپین، لطفا روی این لینک کلیک کنید و یا با شماره 02191070000 تماس حاصل فرمایید.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این طرح ویژه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تا 25% تخفیف اینترنت اختصاصی رسپینا
بدون محدودیت در حجم و ترافیک
با سرعت آپلود نامحدود

رسپینا همچنین به منظور سهولت در برقراری ارتباط، راهکار تلفن ثابت سازمانی خود با نام نکسفون را با تخفیف 50% به مدارس و مراکز آموزشی ارائه می‌کند که علاوه بر نصب و راه‌اندازی رایگان، تعرفه‌ تماس آن نیز تا 50% ارزان‌تر از تعرفه روش‌های سنتی است. این سرویس امکان دسترسی از منزل و یا همه نقاط کشور را نیز دارد و بسیاری از نیازمندی‌های موسسات آموزشی را برطرف می‌کند.

سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا، خدمتی است که امکان دسترسی مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب فراهم می‌سازد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه‌روز تضمین می‌شود.

رسپینا هم‌اکنون با دارا بودن بیش از 460 پاپ‌سایت مجهز در سراسر کشور بیشترین پهنای باند اختصاصی اینترنت در ایران را به سازمان‌های متعدد خصوصی و دولتی ارائه می‌کند و بیش از 80% بزرگترین سازمان‌های کشور خدمات ارتباطی خود را به دلیل پایداری و سرعت سرویس از رسپینا تهیه می‌کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات