امکان تحصیل رایگان برای قهرمانان ورزشی در دانشگاه علمی کاربردی فارس مهیا شد

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: امکان تحصیل رایگان و همچنین اعمال ۳۰ درصد تخفیف به قهرمانان ورزشی متقاضی تحصیل در رشته‌های غیر ورزشی در این دانشگاه فراهم است. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از حبیب دانش منش، افزود: بر اساس اعلام معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی و با توجه به سیاست توسعه‌ای دانشگاه و لزوم توجه به گسترش مراکز ورزشی در استان‌ها و همچنین مصوبه هیات امنای این دانشگاه، با تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در رشته‌های ورزشی و اعمال تسهیلات ۳۰درصد تخفیف به قهرمانان متقاضی تحصیل در رشته‌های غیر ورزشی موافقت شد.

وی بیان کرد: همه باشگاه‌های ورزشی غیر دولتی و همچنین صنایع فعال در امر تیم‌داری، می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات با اداره کل امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۳۳۲۱۷۱ داخلی ۱۰۳ تماس بگیرند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس همچنین در مورد پذیرش مهرماه ۹۹ اظهار داشت: پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای از چهارم الی یازدهم شهریور و دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) از یازدهم الی هفدهم شهریورماه ۹۹ آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ها در تاریخ‌های یادشده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

دانش منش ادامه داد: متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نام‌نویسی کنند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات