وخامت حال ۱۰۶ بیمار کرونایی در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تداوم روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کووید۱۹ در فارس، یادآور شد که تا ظهر پنجشنبه ۲۳ مرداد، شمار بیماران بستری در بخش مراقبت ویژه بیمارستان‌های فارس به ۱۰۶ بیمار رسیده است. 

مطبوعات فارس/ عبدالرسول همتی پنجشنبه ۲۳ مرداد به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در سراسر فارس ۲۳۲ هزار و ۵۱۵ کیت آزمایشی مورد بررسی قرار گرفته که از این بین ابتلای ۳۷ هزار و ۷۵۰ نفر قطعی شده است.

همتی با یادآوری اینکه فارس به لحاظ تعداد آزمایشگاه‌های تشخیصی و بیماریابی، یکی از استان‌های فعال کشور محسوب می‌شود، از جان‌باختن ۱۹ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با این تعداد جمع فوت شدگان ناشی از کرونا در فارس به عدد ۶۷۳ نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: تاکنون ۳۴ هزار و ۳۵۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

همتی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، ۹۵۶ بیمار علامت دار و مشکوک در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه، خدمات درمانی دریافت می کنند.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز مردم را به رعایت دقیق توصیه‌های بهداشتی توصیه کرد و گفت: همکاری مطلوب‌تر با مدافعان سلامت منجر به کاهش موارد ابتلا و بستری و مرگ خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات