پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بهبود و توسعه در ارائه خدمات مناسب، نتیجه همفکری و ارتباط دو سویه میان بانک و مشتریان است، در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران بهعنوان بانکی مشتریمدار، تلاش می کند تا با ارتقای ظرفیت های مرکز ارتباط با مشتریان خود و پاسخگویی شایسته به تماس های مراجعین، میزان رضایتمندی آنان را افزایش دهد.بر اساس آمار به دست آمده، با وجود اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان و حجم تماس های پاسخ داده شده توسط کارشناسان ۳۰ درصد افزایش داشته، تعداد تماس های پاسخ داده نشده در فروردین ماه نسبت به ماه های قبل با کاهش ۱۵۰۰ درصدی روبرو است.مشتریان و مراجعین بانک قرض الحسنه مهر ایران میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته با شماره ۰۲۱۴۳۲۲ تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروههای مختلف کارشناسان در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به آموزشها و دسترسیهای لازم به سامانههای مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از ۹۸ درصد از تماسها هستند.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
۲۰ مهر، روز حافظ شیرازی؛ پاسداشت میراث ماندگار فرهنگ و عرفان ایرانی
تسهیلات طرح نیلوفر بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال شد
راهنمای خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران
دیدار مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با سرپرست نهاد ریاست جمهوری
با کیوبانک سریع و آسان، حساب باز کن
صدور هشدار زرد هواشناسی برای مناطق جنوبی فارس
اعتراف تلخ پدر به قتل همسر و دختر13ساله اش
تتلو فردا مورد عفو قرار خواهد گرفت
عراقچی وارد تونس شد
حکم قصاص قاتل الهه حسیننژاد تأیید شد