نجات ۲ محکوم به اعدام در فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس از رهایی دو محکوم به قصاص نفس در استان فارس در حوزه های قضایی قیروکارزین و کوه چنار با جلب رضایت اولیاء دما و در نتیجه تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان خبر داد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: امسال تلاش برای جلب رضایت از اولیای دم پرونده‌های استیذان قصاص و استفاده هر چه بیشتر از هسته های جهادی، مصلحین قرآنی و معتمدین محلی در امر سازش در دستور کار شوراهای حل اختلاف قرار گرفته است.
حجت الاسلام سیدکاظم موسوی با بیان اینکه از ابتدای امسال و در راستای پویش «به حرمت علی(ع) می بخشم» با رضایت گرفتن از اولیاء دما، تاکنون ۶ فقره پرونده قتل در استان به مصالحه ختم شده است، گفت: امسال تلاش برای جلب رضایت از اولیای دم پرونده‌های استیذان قصاص و استفاده هر چه بیشتر از هسته های جهادی، مصلحین قرآنی و معتمدین محلی در امر سازش در دستور کار شوراهای حل اختلاف قرار گرفته است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس تاکید کرد: بی شک، تلاش بی شائبه برای مصالحه و سازش، نقشی ارزنده و اثربخش در مسیر حل و فصل دعاوی و اختلافات و نیز ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه دارد که این امر از مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد بوده که حاصل تلاش بی دریغ اعضا وکارکنان شوراهای حل اختلاف استان است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات