استاندار فارس:

۲۷ مصوبه برای توسعه سپیدان فارس تصویب شد

استاندار فارس با بیان اینکه ۲۷ مصوبه برای توسعه و رفع مشکلات سپیدان تصویب شده‌ است،گفت: توجه ویژه ای به جاده های، آب آشامیدنی و لوله کشی گاز برای روستاهایی که از این نعمت برخوردار نیستند، خواهد شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در بیست و سومین سفر رسمی خود به شهرستان ها به شهرستان سپیدان با گلباران و ادای احترام به شهدای شهرستان، کلنگ مرکز خدمات جامعه سلامت شبانه روزی هماشهر را به زمین زد.

این مرکز با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی یک سال به مساحت ۹۰۰ متر مربع ساخته می شود.

ایمانیه در این سفر با تشکر از مهمان نوازی مردم شهرستان سپیدان، گفت: معتقدم که شهرستان سپیدان ظرفیت های بالقوه و توانمندی های بالایی دارد اما متاسفانه به نتیجه مطلوب، مخصوصا در عرصه گردشگری نرسیده است.

نماینده عالی دولت در فارس بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به استان درباره گردشگری را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: اگر قرار است گردشگری مورد توجه ویژه قرار گیرد، یکی از شهرستان های هدف و بسیار مهم سپیدان خواهد بود.

استاندار فارس ادامه داد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با همکاری بخش خصوصی و دولت در عرصه گردشگری شهرستان سپیدان تحولی جدی ایجاد کنیم.

ایمانیه با بیان اینکه ۲۷ مصوبه در این سفر برای توسعه و رفع مشکلات سپیدان تصویب شد، اظهار کرد: توجه ویژه ای به جاده های روستایی، لوله کشی گاز برای روستاهای که از این نعمت برخوردار نیستند و آب آشامیدنی روستاها خواهد شد.

وی به تکمیل «طرح هادی روستایی» برای روستاهای شهرستان سپیدان اشاره کرد و گفت: در این سفر مشکل برق و جاده برای تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی سپیدان مورد بررسی قرار گرفت که در هفته آینده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، راهداری و فرماندار شهرستان تصمیم لازم در راستای تعریض و رفع نقاط پرحادثه جاده مسیر اردکان به کمهر انجام می شود.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به بازدید از «پارک غدیر اردکان» درباره اختصاص اعتبار گفت: با مشارکت شهرداری اردکان و معاونت امور عمرانی استانداری تسهیلات برای توسعه این پارک اختصاص خواهد یافت.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله ۸۰ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
3

عکس های خبر

نظرات