رضا رویگری با تأمین خانه و پرستار از کهریزک می‌رود

رضا رویگری پس از بهتر شدن شرایط جسمی خود به منزلی که برای هنرمندانی همچون او اختصاص داده شده، سکونت خواهد کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: در پی انتشار ویدیوی شب گذشته رضا رویگری که می‌گفت در آسایشگاه کهریزک رها شده است، پیگیری‌های زیادی از سوی مردم، هنرمندان و برخی مسئولان انجام شد تا کمکی به شرایط زندگی این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شود.

یکی از دست‌اندرکاران آسایشگاه کهریزک می‌گوید که از روز گذشته تا کنون تماس‌های متعددی از تهران و شهرستان با این مرکز گرفته شده تا هم جویای حال رویگری باشند و هم به طریقی با دراختیار قرار دادن منزل یا پرستار به او کمک کنند.

همچنین صبح امروز، ششم اردیبهشت‌ماه چند همکار و دوست رضا رویگری از جمله علیرام نورایی و شهربانو منصوریان به نمایندگی از جمعی همکاران دیگر خود به ملاقات در آسایشگاه رفتند و پرویز پرستویی هم که در سفر است، در تماسی تصویری با رویگری صحبت کرد.

پرستویی  تایید کرد که قرار شده با پیگیری‌های این گروه و یکی از دوستانش به نام علیرضا اصغری منزلی به همراه پرستار برای رضا رویگری فراهم شود تا پس از بهبود شرایط جسمی و ترخیص از آسایشگاه در آنجا اقامت کند.

همچنین تاکید شده که این محل اقامتی متعلق به خانواده رویگری نخواهد بود و صرفا در اختیار هنرمندانی با شرایط مشابه قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر رویگری در آسایشگاه کهریزک تحت درمان است و فیزیوتراپی، کار درمانی و نکات بهداشتی برای او انجام می‌شود.

 

 

برچسب ها :
 
از   5   رای
3.49

عکس های خبر

نظرات