بیش از ۲ هزار نفر در شیراز خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند

اعضای جهادگر تیم ۴۵ نفره دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،در مدت یک هفته و به صورت تمام وقت،موفق به ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیش از دو هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: در حرکتی جهادی، ۴۵ دانشجو و دانش آموخته رشته دندانپزشکی این دانشگاه، به بیش از دو هزار نفر از مراجعه کنندگان مددگیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس و بهزیستی استان، خدمات تخصصی دهان و دندان ارائه کردند.

مسئول بخش دندانپزشکی گروه جهادی شهید بیاضی زاده روز چهارشنبه درباره این اظهار کرد: دندانپزشکان جهادگر این دانشگاه با ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان، به مدت یک هفته و چهار نوبت کاری روزانه، موفق به انجام بخشی از رسالت خود در زمینه ارائه خدمت به افراد نیازمند و محرومان جامعه شدند.

علی مهر آرا افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده، جهادگران تیم دندانپزشکی شهید «بیاضی زاده» وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با همکاری گروه جهادی «الکفیل» در مجتمع فرهنگی - تربیتی آیت الله «ربانی» شیراز به افرادی که امکان پرداخت هزینه های سنگین این خدمات را نداشتند، خدمات تخصصی دندانپزشکی ارائه کردند.

او ادامه داد: در این فعالیت جهادی، ۲۵ یونیت سیار و سه دستگاه خودروی دندانپزشکی همراه با تجهیزات تخصصی مانند «رادیوگرافی» و «اتوکلاو» به صورت تمام وقت مشغول به خدمت رسانی بوده اند.

این خدمت جهادی در طول برگزاری، مورد بازدید دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز قرار گرفت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات