تقویت حوزه های ارتباطی استان فارس در ایام نوروز

مدیر مخابرات منطقه فارس: افزایش پایداری ارتباطات تلفن همراه در آستانه نوروز و ورود مسافران به استان با نصب بیش از ۲۶ سایت همراه اول در سطح استان، فراهم شده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: در استان پهناور و توریستی فارس در آستانه تعطیلات نوروزی اقدامات لازم در راستای تامین ارتباطات پایدار انجام شده و کارشناسان و متخصصان مخابرات به صورت شبانه روزی در راه حفظ آن در تلاش هستند.

مدیر مخابرات منطقه فارس بیان کرد: پشتیبانی پاسخگویی شبکه تلفن همراه ۹۹۹۰ (تلفن همراه) و ۰۹۱۲۹۹۹۰ تلفن ثابت) به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترکین تلفن همراه و مسافران گرانقدر نوروزی می باشند.

وی افزود: افزایش پایداری ارتباطات تلفن همراه در آستانه نوروز و ورود مسافران به استان با نصب بیش از ۲۶ سایت همراه اول در سطح استان، فراهم شده است.

مهندس ایزدی با تاکید بر توسعه تلفن ثابت و پایداری ارتباطات در این حوزه افزود: تامین پهنای باند فیبر نوری و تامین ارتباطات پایدار در حوزه صدا و دیتای تلفن ثابت از اولویت های اصلی مخابرات منطقه فارس می باشد و فروش بسته های ترافیک اینترنت شرکت مخابرات ایران با عنوان " عیدانه نوبهار" از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فرودین ۱۴۰۱ و تخفیف ۷۷ درصدی اختصاص داده شده از دلایل اهمیت این حوزه می باشد.

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران و اهمیت آن در ایام تعطیل اظهار کرد: سامانه پشتیبانی فروش اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات ایران ۲۰۲۰ ، سامانه پرداخت صورتحساب ۲۰۰۰ و کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه و زیر شاخه های متنوع آن نظیر پرداخت صورتحساب، ثبت خرابی، ثبت تلفن ثابت جهت دریافت صورتحساب نیاز به مراجعه حضوری را مرتفع ساخته است.

در پایان مهندس ایزدی اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهینه در ایام تعطیلات نوروز دفاتر خدمات پیشخوان دولت به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات به هم استانی های گرامی و میهمنان ارجمند می باشند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات