خیرین تعلیم و تربیت فارس به یاری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل آمدند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:خیرین تعلیم و تربیت استان با همکاری خوب و انساندوستانه خود به یاری این اداره آمده‌اند تا دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سه‌شنبه در مطلب ارسالی از قول محمدخلیل عسکری در نشست با اعضای مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان افزود: اعتقاد داریم باید همه امکانات و ظرفیت ها را در اختیار خیرین قرار دهیم تا هیچ گونه مانعی برای کمک رسانی آنان به دانش آموزان ایجاد نشود.

وی گفت: شناسایی، هدایت و برگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت باعث خواهد شد از بسیاری از معضلات و مشکلات آینده در جامعه پیشگیری شود.

وی بیان داشت: یکی از شاخص های ارزیابی ما از ادارات مناطق و شهرستان ها نحوه و روند شناسایی و هدایت دانش آموزان بازمانده از تحصیل خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان نیز در این زمینه موجب تسریع و رونق بخشی به مساله خواهد شد.

وی عنوان کرد: باید پایگاه و کارگروهی منسجم و هدفمند با هدف شناسایی و احصای اطلاعات دانش آموزان محروم و بازمانده از تحصیل در سراسر استان تشکیل دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به همکاری های خوب مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار است در سالهای آینده دانش آموزان بازمانده بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس باهدف بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت با حضور جمعی از خیرین استان راه اندازی شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات