قیروکارزین بیشترین میزان بارندگی را در فارس داشت

سرپرست هواشناسی استان فارس اعلام کرد: از بامداد یکشنبه ۱۲ دیماه تا ساعت ۳۰/ ۱۲ ظهر بررسی ۲۹ ایستگاه هواشناسی استان نشانگر ۱۸۴ میلی متر باران است که شهرستان قیرو کازرین با ۳۰ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در استان داشته است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سعید رنجبر، بیان داشت:پس از شهرستان قیروکارزین که بیشترین میزان بارندگی داشت، جهرم با ۱۸ میلی متر، خفر، فسا و فیروزآباد هم با ۱۴ میلی متر در رتبه های بعدی جای داشتند.

وی اصافه کرد : همچنین از هشتم لغایت۳۰/ ۱۲ ظهر یکشنبه ۱۲ دیماه، فیروز آباد با ۱۰۳ میلی متر، نورآباد ممسنی با ۷۸، قیرو کارزین با ۷۲ و کازرون با ۷۰ میلی متر بیشترین بارندگی طی این چهار روز داشته اند.

همچنین در مرکز استان هم طی این چهار روز ۴۷ میلی متر باران باریده است.

سرپرست هواشناسی فارس ادامه داد: دوشنبه ۱۳ دیماه سامانه بارشی از استان خارج می شود و آسمان صاف تا قسمتی ابری، در برخی نقاط مه صبحگاهی، در نواحی شرق وزش بادی، کاهش دما در کل استان و بارش ها به صورت پراکنده در برخی نقاط استان به ویژه شمال غرب و جنوب شرق هم پیش بینی شده است.

رنجبر اظهار داشت: منطقه ایزدخواست و آباده با منهای یک درجه زیر صفر سردترین نقاط استان بودند و بخش خشت کازرون هم با ۲۳ درجه بالای صفرگرمترین منطقه استان فارس گزارش شده است.

همچنین دمای هوای مرکز استان طی ۲۴ ساعت گذشته به پنج درجه بالای صفر رسید و حداکثر دمای شیراز هم به ۱۴ درجه بالای صفر گزارش شد.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات