رییس اداره بحران شهرداری شیراز:

انبار بحران شهرداری شیراز در دست احداث است

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز و رییس اداره مدیریت بحران شهرداری از پروژه های در دست احداث این اداره بازدید کردند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: رییس اداره مدیریت بحران شهرداری در این بازدید گفت: احداث انبار بحران (انبار امدادی) به متراژ140 متر مربع با سازه اسکلت بتنی به منظور استفاده در مواقع بحرانی در حال اجرا است و بر اساس آیین نامه تهیه شده در زمان وقوع حوادث توسط کلیه مناطق شهرداری قابل دسترسی و بهره برداری خواهد بود.
سعید دبیری در حاشیه این دیدار گفت: از آنجا که موقعیت شهر شیراز مستعد بلایا و بحرانهای گوناگون از قبیل سیل،زلزله، آتش سوزی و ... است به همین دلیل احداث و تجهیز چنین انبارهایی در زمان بحران لازم و به گونه ای باید باشد که در زمان وقوع حادثه کاربردی و اثر بخش واقع شود.
وی اضافه کرد: احداث انبار بحران یکی از اقدامات ضروری قبل از بحران است و با استفاده از استاندارد های لازم و رعایت اصول فنی به گونه ای طراحی و ساخته می شود که در مقابل بلایایی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی مقاوم باشد و دچار آسیب نشود. همچنین تجهیزات و امکانات این انبارها باید متناسب با حوادث و بلایایی که بیشتر آن منطقه را تهدید میکند، در نظر گرفته شود.
رییس اداره بحران شهرداری شیراز اضافه کرد: پروژه دیگر در حال احداث این حوزه شامل ساختمان سرویس بهداشتی کمپ اسکان اضطراری باغ جنت با کاربری سرویس بهداشتی ،حمام و آشپزخانه است و مدت زمان اجرای این پروژه یکسال در نظر گرفته شده است. همچنین احداث پنج انبار امدادی دیگر در سطح شهر در دستور کار قرار گرفته که در حال حاضر در مرحله جانمایی است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات