تیم‌های فوتبال شیرازی با مسابقات جام حذفی خداحافظی کردند

تیم های فجرشهید سپاسی و شهدای قشقایی شیراز با شکست مقابل حریفان با جام حذفی فوتبال خداحافظی کردند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: این رقابت ها که عصریکشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام آزاد سازی خرمشهر برگزارشد نمایندگان شیراز مقابل میزبانان تن به شکست دادند.

تیم فجرشهید سپاسی در این مرحله در اراک میهمان تیم آلومینیوم این شهر بود که علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجرترجیح داده بود در ترکیب تیم بیشتراز بازیکنانی استفاده کند که در لیگ برتر کمتر به آنها بازی رسیده بود و اتفاقا بازی خوبی هم در زمین هموار اراک از خود به نمایش گذاشتند.

هر۲ تیم در پایان ۹۰ دقیقه، بازی پایاپایی انجام دادند و فرصت هایی هم روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند که حملات فجری ها درچند صحنه خطرناکتربود اما قفل دروازه ها همچنان بسته ماند تا کار به ۳۰ دقیقه وقت اضافه کشیده شود.

در ۱۵ دقیقه وقت اضافه نخست فجری ها صاحب ۲ فرصت خوب گلزنی شدند که با بی دقتی از دست دادند و گرنه می توانستند به گل برسند اما اینگونه نشد تا وقت اول هم بدون گل مساوی شود.

در وقت دوم در حالی که بازی متعادل پیش می رفت روی تعلل مدافعین وخروج بد دروازه بان تیم فجر، تیم میزبان در دقیقه ۱۱۱ توسط امیرهوشمند به گل رسید.

فجری ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند دست به حمله زدند اما بازهم تیم میزبان در لحظات پایانی وقت تلف شده توسط امیر نوری به گل دوم دست یافت تا فجری ها با جام حذفی وداع کنند و تیم آلومنییوم اراک هم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

قشقایی شیراز به تیم تهرانی باخت

تیم قشقایی شیراز هم دراین مرحله میهمان تیم پیکان درورزشگاه پاس قوامین تهران بود که این بازی هم با برتری تیم میزبان پایان یافت هرچند بازیکنان تیم قشقایی مستحق شکست نبودند.

مهدی رجب زاده سرمربی تیم قشقایی با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به لیگ دسته یک و استراحت دادن به چند بازیکن خود به مصاف تیم پیکان لیگ برتری رفت.

نیمه اول تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما رفته رفته بازیکنان تیم قشقایی بازی را به تعادل کشیدند و یک فرصت خوب گلزنی هم مهاجم این تیم در حالی که دروازه خالی بود از دست داد.

در این نیمه هم یک پنالتی در دقیقه ۱۸ برای تیم پیکان بدست آمد اما نیما ملاحی سنگربان جوان تیم قشقایی به زیبایی توپ را مهار کرد و یک بارهم تیم میهمان در این نیمه به گل رسید که داور بازی آن را آفساید اعلام کرد در حالی که بازیکنان قشقایی اعتقاد داشتند گل سالم به ثمررسیده و اعتراض آنها هم نتیجه ای در بر نداشت.

همچنین در نیمه نخست و در دقیقه ۳۸ بازی مهاجم تیم قشقایی درون محوطه جریمه تیم پیکان با خطا متوقف شد که روی این صحنه هم بازیکنان تیم قشقایی اعتراض داشتند که چرا پنالتی آنها گرفته نشده است و سرانجام نیمه نخست بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم هم ۲ تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و تیم میهمان سعی داشت روی ضد حمله به گل برسد که ۲ بار نیزمهاجمان این تیم صاحب فرصت شدند که نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند.

گل پیکان

دقیقه ۷۴ بازی نیز تیم پیکان از روی نقطه پنالتی در حالی که نیما فلاحی دروازه بان تیم قشقایی مسیر توپ را خوب تشخیص داده بود توسط غلامرضا ثابت ایمانی به گل رسید.

در ادامه تیم قشقایی تلاش کردتا گل خورده را جبران کند اما بازیکنان جوان این تیم که نمایش خوبی داشتند حریف بازیکنان با تجربه پیکان نشدند و سرانجام بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان پایان یافت و تیم قشقایی هم به مانند همشهریش تیم فجر از دور مسابقات حذفی کنار رفت هر چند هر دو تیم شیرازی نمایش خوبی داشتند.

تیم فجر سپاسی در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر جمعه سوم دیماه در مسجدسلیمان میهمان تیم نفت این شهراست.

همچنین تیم قشقایی هم شنبه چهارم دیماه در هفته یازدهم مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادگان در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم مس کرمان است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات