بستری ۹۱ بیمار و ثبت ۷ مورد فوت در فارس

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ بیمار جدید در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در استان فارس بستری شده و هفت بیمار مبتلا به کرونا نیز فوت کرده‌اند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: براساس آخرین آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تا صبح چهارشنبه ۲۴ آذر، تعداد کل بیماران شناسایی شده در استان فارس با انجام بیش از یک میلیون و ۵۳۰ هزار تست تشخیص مولکولی و بالغ بر ۲۶۶ هزار تست سریع، ۵۰۶ هزار و ۸۲۸ نفر بوده است.

برپایه این آمار، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی شهرستانهای تحت پوشش علوم پزشکی شیراز ۶۹۳ نفر اعلام شده است که ۱۰۳ نفر آنان به دلیل شرایط وخیم جسمی تحت مراقبت ویژه پزشکی هستند.

تعداد کل قربانیان بیماری کرونا بر اساس این آمار ۷۳۲۷ نفر است که هفت نفر از آنان طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کرده‌اند؛ همچنین تعداد بهبود یافتگان از این بیماری نیز تاکنون ۴۹۶ هزار و ۷۲۰ نفر اعلام شده است.

برابر آمار علوم پزشکی شیراز، تاکنون ۶ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۵۶۱ دُز واکسن کرونا به شهروندان در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه تزریق شده است که شامل سه میلیون و ۲۰۰ هزار و ۵۸ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۸۳۱ هزار و ۱۵۳ دُز نوبت دوم و ۱۴۹ هزار و ۳۵۰ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات