یک خیر شیرازی برای معتادان گمنام خانه می‌سازد

یک خیر جوان و نیکوکار شیرازی اعلام کرد که در ۱۱ منطقه این کلانشهر برای معتادان گمنام عضو انجمن NA خانه «سلامت، امید، زندگی» می‌سازد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: عضو هیات امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در جمع برخی از اعضای انجمن معتادان گمنام که در خانه سلامت، امید و زندگی تشکیل شد، گفت: بنده خود فرزند جنوب شهرم و درد را می‌دانم.

حسین جوکار گفت: سال گذشته و هنگام ساخت و افتتاح خانه انجمن معتادان NA در محله گلکوب تأکید کردم که اگر از کارم نتیجه گرفتم، در همه مناطق شیراز، چنین ساختمانی برای معتادان NA خواهم ساخت و اکنون این نکته را اعلام می‌کنم که در تمام مناطق یازده گانه شهر، چنین مکانی خواهم ساخت.

نایب رئیس انجمن خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز همچنین در این نشست در سخنانی خطاب به معتادان بهبود یافته و یا در حال بهبود عضو انجمن NA گفت: از اینکه در نگاه من تغییر به وجود آوردید، دست همه تان را می‌بوسم.

عبدالمحمد طاهری با بیان اینکه سخنان اعضای انجمن معتادان گمنام بینش او را تغییر داد، الگوپذیری را مهم ترین ویژگی اعضاء انجمن معتادان گمنام دانست و گفت: بنده با شنیدن سخنان زیبا و ارزشمند شما، انسانیت، وقار و ادب آموختم و اینها سرمایه‌های زیادی است.

طاهری خاطرنشان کرد: شما نیروی قابل اعتماد و تأثیرگزاری برای جامعه شده‌اید و به یک جرأت رسیده‌اید که پاک شده‌اید اما در عین حال تأکید می‌کنید که در حال پاک شدن هستید، چرا که این مسیر بی انتهاست.

او اعلام کرد: انجمن خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، همراه انجمن معتادان NA است و در این مسیر، شما را تنها نخواهد گذاشت.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز خطاب به حسین جوکار، خیر جوان شیرازی، عنوان کرد: شما، نه تنها قهرمان بلکه پهلوان سخاوت در شهر هستید و قهرمانان ممکن است با گذشت زمان از یاد مردم بروند اما پهلوانان از یاد رفتنی نیستند.

براساس این گزارش، حسین جوکار، خیر جوان شیرازی ساخت پروژه‌های پرشماری همچون مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره «ماهان» در منطقه محروم مهدی آباد (کتس بس) شیراز و خانه سلامت، امید و زندگی را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات