در راستای آموزش و فرهنگسازی ترافیک

شهرداری و نیروی انتظامی برای کاهش سوانح رانندگی همراه می شوند

در نشست مشترک معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس بر همکاری و تعامل دوجانبه و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای آموزش و فرهنگ سازی ترافیک در جامعه تاکید شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری شیراز گفت: این معاونت برای ارتقا فرهنگ ترافیک و کاهش سوانح رانندگی در سه بخش آموزش، ایمنی و هوشمند سازی برنامه ریزی و فعالیت دارد.

مسعود طهماسبی افزود: توسعه قابل توجه دوربین های نظارت تصویری و سامانه های ثبت تخلف رانندگی و اجرای همزمان ایمن سازی معابر از مهمترین اقدامات انجام شده در بخش سخت افزاری و زیرساخت های افزایش ایمنی معابر و کاهش سوانح رانندگی است.

وی ادامه داد: مطالعات جامع آموزش ترافیک کلانشهر شیراز نقشه راه موثر و هدفمند برای ارتقا فرهنگ ترافیک در جامعه، افزایش آگاهی عمومی و کاهش تخلفات و سوانح رانندگی در آینده خواهد بود.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در این نشست گفت: اگر بخواهیم در آینده جامعه ای با کمترین آسیب اجتماعی و شهری کم حادثه داشته باشیم باید آموزش از سنین پایه را تقویت و سرمایه گذاری در این بخش افزایش یابد.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: از همه ظرفیت ها و منابع دو مجموعه برای آموزش و ارتقا فرهنگ ترافیک در جامعه بهره خواهیم گرفت.

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات