برای نخستین بار یک بانو شهردار ششده فسا در فارس شد

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: زهرا زینلی اهل فسا نخستین بانوی اهل فارس است که توانسته کرسی شهرداری ششده فسا در این استان را به دست آورد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: علیرضا فیروزی، اظهار داشت: برای نخستین بار یک زن در شهرستان فسا در آغاز کار دوره ششم شوراهای اسلامی موفق شد به بالاترین رده مدیریتی در حوزه مدیریت شهری دست پیدا کند و به عنوان شهردار شهر ششده از توابع این شهرستان مشغول به فعالیت شود.

وی اضافه کرد: زهرا زینلی دارای مدرک کارشناسی حسابداری با ۲۱ سال سابقه که به عنوان مسئول حسابداری در شهرداری ششده فعالیت داشت توانسته کرسی شهرداری در استان فارس را به دست آورد.

فیروزی با اشاره به نقش بانوان در توسعه و رشد جامعه اظهار داشت:جایگاه زن در سلامت خانواده و جامعه واقعیتی انکارناپذیر است که به گواه تاریخ چه در جایگاه مادری و همسری چه به عنوان عضوی از جامعه همواره در پیشبرد جوامع نقش ایفا کرده و در واقع سلامت فکر، روان و ایمان زن موجب توسعه و مصونیت اجتماعی شده و این جمله معروف حضرت امام (ره) که فرمودند «از دامن زن مرد به معراج می رود» مصداق بارز این واقعیت است.

فرماندار فسا گفت: خدمات‌رسانی صادقانه همراه با ایجاد حس آرامش و اطمینان در شهروندان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شهری و همچنین ایجاد رضایت‌مندی بین آن‌ها از مهم‌ترین وظایف شهردار است.

وی اضافه کرد: هر شهری به عنوان یک محیط اجتماعی نیازمند توجه‌ای ویژه است و شهردار به عنوان کلیددار مدیریت شهری نقش اساسی در ایجاد پویایی شهر ایفا می‌کند

فیروزی گفت: شهردار خلاق، خوشفکر، ایده‌پرداز و به‌روز می‌تواند با کمک معاونان و کارشناسان مدیریت شهری و شناسایی مزیت‌ها و نقاط قوت شهر و برنامه‌ریزی مناسب، برای شهروندان محیطی جذاب همراه با حس رفاه و آرامش را فراهم کند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات