معاون راهداری فارس:

مسافران اتوبوس برون شهری، کارت واکسن داشته باشند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت:دریافت خدمات حمل و نقل عمومی مسافران برون شهری منوط به ارائه کارت واکسن علیه کروناست و به کسانی که واکسن نزده باشند این خدمات ارائه نمی‌شود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی این اداره کل در مطلب سه‌شنبه خود به نقل از علی یزدانی افزود: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا، شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر حتما باید واکسن زده باشند و یا تست پی سی آر (PCR) منفی با اعتبار ۷۲ ساعته ارائه دهند.
او ادامه داد: با اجرای این طرح، امکان کاهش محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد و پذیرش مسافر توسط ناوگان مسافر اتوبوس با رعایت این مصوبه تا ۸۰ درصد ظرفیت آن بلامانع خواهد بود.
وی گفت: هم‌اینک کارت واکسیناسیون مسافران ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای به شکل حضوری بررسی و کنترل می‌شود و اول آذرماه آتی بررسی آن از طریق استعلام سیستمی انجام خواهد بود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، از شهروندان خواست که به منظور کمک به قطع زنجیره کرونا در جامعه، هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
یزدانی گفت: شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای ملزم به رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی هستند لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی در این زمینه مراتب را از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱، ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ و تماس با شماره نصب شده در داخل اتوبوس اطلاع دهند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات