مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

شرایط بازگشایی برای هر مدرسه متفاوت است

مدیر کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:بازگشایی مدارس در هیچ جای دنیا منوط به واکیسناسیون نیست و برای هر مدرسه شرایط متفاوت است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: فرهاد اسماعیلی یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: هرچند در فارس بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال واکسینه شدند اما باز هم بر اساس شرایط هر مدرسه اقدام به بازگشایی مدارس می کنیم.

وی ادامه داد:مدارس برای بازگشایی باید از پروتکل بهداشتی برخوردار باشند و مدیران پس از بررسی شرایط پروتکل‌های بهداشتی در مدارس می بایست نتایج را به منطقه اعلام کنند.

اسماعیلی اظهار داشت: بازگشایی مدارس بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با دستور ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:ما از ۱۵ آبان‌ماه باید اقدام به بازگشایی مدارس با رعایت شیوه های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی کردیم.

اسماعیلی گفت: بازگشایی بر اساس رنگ بندی و واکسیناسیون انجام نمی شود و فعالیت دوباره مدارس صرفا به بحث آموزشی محدود نمی شود. در واقع دانش آموزان به شدت نیاز به بازگشایی مدارس و حضور در مدارس دارند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، متوسطه دوم و ابتدایی از اول آذرماه بازگشایی می شود.

اسماعیلی اضافه کرد: دستورالعمل بهداشتی بسیار سختگیرانه و با در نظر گرفتن سلامتی دانش‌آموزان است‌.

وی بیان داشت: در حال حاضر از مجموع ۸۰۰۰ مدرسه فارس در دو روز گذشته حدود ۶۶۴ مدرسه متوسطه دوم و ۷۸۵ در مدرسه ابتدایی توانستند محوز برای بازگشایی بگیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: پنجاه درصد مدارس ما ابتدایی و ۲۵ درصد از مدارس غیردولتی هستند و بیش از ۳۲ هزار کلاس درس داریم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات