معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:

ایستگاه تاکسی زیارتی گردشگری مقابل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ساماندهی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک ،شهردار منطقه ۸ ، مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک و یاوران شورای اسلامی شهری از خیابان لطفعلی خان زند بازدید و مشکلات ترافیکی این محدوده را بررسی کردند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در این بازدید گفت: ایستگاه تاکسی زیارتی گردشگری تقاطع خیابان لطفعلی خان زند - خیابان احمدی مقابل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) توسط سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و شهرداری منطقه ۸ ساماندهی می شود.
مسعود طهماسبی افزود: مشکل انتقال و جابجایی بار کسبه در خیابان احمدی که در شرایط کنونی شکل نامنظمی دارد و باعث ایجاد ترافیک و آسیب به زیرساخت خیابان شده است، در آینده با ایجاد بارانداز خارج از سطح سواره رو توسط سازمان مدیدیت حمل و نقل بار شهری و شهرداری منطقه ۸ ساماندهی می شود.
وی اضافه کرد: به زودی هفت ایستگاه بارانداز حدفاصل سه راه نمازی تا خیابان شیخ روزبهان با هدف ساماندهی انتقال و جابجایی بار و کاهش مشکلات ترافیکی این معبر راه اندازی می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: دوربین نظارت تصویری مقابل خیابان احمدی با هدف نظارت بیشتر و کاهش مشکل ترافیکی این نقطه به سامانه ثبت تخلف مجهز می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات