دبستان‌های پلمب شده در فسا بازگشایی شد

رئیس اداره آموزش و پرورش فسا گفت: سه مدرسه ای که دوشنبه ١٠ آبان توسط دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان پلمب شده بود، با ورود دادستان فک پلمب شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس از قول مسلم امینی‌نژاد آمده است: یکی از این مدارس در شهر فسا در کلاسی سه نفره نسبت به آموزش حضوری اقدام کرده بود.
رئیس اداره آموزش و پرورش فسا، دلیل آموزش حضوری در این مدرسه غیردولتی را مشکل شنوایی یکی از دانش آموزان و نداشتن وسایل کمک آموزشی و ارتباطی و اینترنت ۲ دانش آموز دیگر اعلام کرد.
امینی‌نژاد ادامه داد: یکی دیگر از مدارس غیردولتی شهری نیز که کلاس چهار نفره برپا کرده بود، دانش آموزان آن امکان استفاده از آموزش آنلاین در منزل را نداشتند.
امینی‌نژاد ادامه داد: یک مدرسه روستایی هم که مجوز بازگشایی حضوری با تعداد کم دانش آموزان و رعایت اصول بهداشتی داشته است نیز توسط عوامل بهداشت پلمب شده بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا دوشنبه گفته بود: سه دبستان در فسا به علت برگزاری کلاسهای حضوری برای پایه های بالاتر از اول و دوم ابتدایی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، توسط بازرسان بهداشت پلمب شد.
جلال کریمی اظهار داشت : گروه‌های بازرسی معاونت بهداشت در شهر و روستا بر حسن اجرای مصوبات ستاد کرونا نظارت می کنند و با مدارسی که از این مصوبات سرپیچی کنند برخورد قانونی خواهد شد.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات