نیکوکاران لارستان ۲۸۰۰ بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: بسیجیان و نیک اندیشان لارستانی با خرید و اهدای ۲ هزار و ۸۰۰ بسته آموزشی و ۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند دل دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم این شهرستان را شاد کردند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرهنگ عیسی افسری، گفت: یکی از مشکلات و دغدغه های خانواده ها و مسئولان و متولیان امر در حوزه های امنیتی ، اجرایی و حتی خود وزارت آموزش و پرورش مربوط به مدارس روستایی و ضعف توان مالی برخی خانواده ها مبنی بر نداشتن گوشی همراه و یا ضعف آنتن دهی و نداشتن اینترنت است که البته این چالش باید با همراهی و مشارکت مردم و خیرین و مسئولان امر رفع شود.

وی بیان کرد: با این بسته های آموزشی گرچه هدیه ای ناچیز به خانواده های محروم و نیازمند است اما می تواند گوشه ای از مشکلات و دغدغه های آنان در آستانه بازگشایی مدارس را رفع کند.

وی با اشاره با خرید و اهدای تعدادی دستگاه تبلت به دانش آموزن فقیر و کم بضاعت در شهرستان لارستان گفت: این تبلت و گوشی های هوشمند با تجهیزات کامل ، قابلیت کنترل والدین برای تنظیم زمان استفاده از تبلت و برنامه ‌های مختلف تعریف و تنظیم شده است.

وی افزود: همچنین دسترسی‌های مجاز به تنظیمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تبلت ،غیرفعال کردن برقراری تماس و ارسال پیامک، قابلیت تولید گزارش از فعالیت‌های انجام شده ، دوسیم ‌کارت و نیز اینترنت پاک رایگان برای استفاده دانش‌آموزان در کلاس‌های مجازی از دیگر ویژگی های این تبلت ها هستند.

او بیان کرد: آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی فرصت مناسبی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند شد که به همین منظور نیز تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر، تبلت و گوشی هوشمند یکی از اقداماتی بود که در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان قرار گرفت و همچنان نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی،۵۰۰ بسته بهداشتی و ۱۳ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ افسری بیان کرد: در همین مدت نیز ساخت یک اتاق و ۶ چشمه سرویس بهداشتی، چهارمورد مرمت منزل مسکونی نیازمندان، اهدای چهار سری جهیزیه به نوعروسان، حمایت مالی از ۱۱بیمار نیازمند کرونایی و آزادی یک نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر اقدامات خیرخواهانه و نیک اندیشانه ای بود که از سوی گروه های جهادی و بسیجیان انجام شد که در زمینه توزیع کمک‌های مردمی همواره حفظ کرامت انسانی و همچنین شناسایی نیازمندان واقعی به عنوان یک اصل مد نظر بوده است.

لارستان به مرکزیت شهر لار از شهرستان های جنوبی فارس است که مرکزآن حدود ۳۸۰ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات