جوایز برندگان طرح همراه اول در مخابرات منطقه فارس اهدا شد

جوایز طرح همراه اول مربوط به قرعه کشی گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن در مخابرات منطقه فارس اهدا شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مراسم اهداء جوایز 250میلیون ریالی برندگان خوش شانس طرح بزرگ همراه اول به "مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن" و اختصاص 20 هدیه 25 میلیونی بری بانوان همراه اول شرکت در قرعه کشی و خرید بسته در روز 15 بهمن ماه 1399. به برندگان این طرح فاطمه صفا و زهرا فرجی گودزاغی با حضور مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس، مهندس هخامنشی، معاون تجاری، سید حمید حسینی، رئیس اداره روابط عمومی و مهندس چراغی رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار با رعایت شیوه نامه های وزارت بهداشت و رعایت فاصله فیزیکی در ساختمان مرکزی منطقه فارس برگزار گردید.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تبریک به برندگان این طرح اظهار داشت: این قرعه کشی مربوط به بانوانی است که در روز 15 بهمن ماه اقدام به خرید بسته نموده اند و از بین 20 برنده این فرعه کشی دو نفر از بانوان استان فارسی در این قرعه کشی برنده شده اند.

وی در پاین، اظهار داشت: مشترکین محترم همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قرعه کشی ها، اهدا جوایز، شرکت در آن و اسامی نفرات برنده به سایت همراه اول به آدرس MCI.IR مراجعه کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات