حضور مدیر مخابرات منطقه فارس در آیین گلباران قبور مطهر شهدا

همزمان با هفته دفاع مقدس، به منظور تجدید بیعت با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، طی مراسمی مهندس ایزدی، مدیر منطقه ،مهندس تاکی، فرمانده پایگاه مقاومت مخابرات، مدیران ارشد سازمان به همراه کارکنان بسیجی مخابرات منطقه فارس پیاده به زیارت قبور شهدای گمنام شتافتند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی طی سخنانی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می فرمایند" این جنگ، حقیقتاً یک گنج است؛ یک گنج حقیقى است که تمام شدنى هم نیست " اظهار داشت: دفاع مقدس نیز به عنوان گنجی عظیم ازمعارف وتجارب ومفاهیم وآموزه ها و آثار مادی وغیرمادی وحوادث تلخ وشیرین ، در بردارنده ذخایر بی پایانی از گوهرهای گرانبها ومتنوع است.

وی تاکید کرد: یکی از آن گنجینه ها ی این گنج عظیم، گنجینه فرهنگی دفاع مقدس است و در واقع ارزشمند ترین وثمربخش ترین بخش این گنج برای تمامی نسل ها می باشد.

در ادامه مهندس تاکی ، فرمانده پایگاه مقاومت با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: نگاه ما به هشت سال دفاع مقدس، به عنوان یک میراث بزرگ است و وظیفه ما این است که در راستای حفظ و گسترش آن با برگزاری برنامه های فرهنگی نظیر غبار روبی و عطر افشانی تلاش می کنیم.

در این مراسم حاضرین با ذکر فاتحه، قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت و همچنین گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات