بازدید سرپرست شهرداری شیراز از شهرداری منطقه هفت

سرپرست شهرداری شیراز در بازدید از شهرداری منطقه هفت و دیدار و گفتگو با کارکنان و مراجعین این منطقه گفت: ضروری است تکریم ارباب رجوع، حفظ احترام مراجعین و پاسخگویی سریع و دقیق به آنها از مهمترین رویکردهای شهرداری باشد تا شاهد افزایش رضایت مندی مردم به ویژه ساکنین مناطق کمتربرخودار شهر از مجموعه مدیریت شهری باشیم. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محمد علی راضی ضمن بررسی پروژه های عمرانی شهرداری منطقه هفت افزود: تلاش داشتیم در دوره سرپرستی، مجموعه شهرداری وارد شرایط رکود نشود و خللی در خدمت رسانی به مردم به وجود نیاید.

سرپرست شهرداری شیراز عملیات احداث بزرگراه مولوی را از اصلی ترین پروژه های شهرداری منطقه هفت عنوان و اضافه کرد: اتمام این پروژه باعث ایجاد ارزش افزوده برای مناطق پیرامونی و همچنین کسب درآمد از طریق صدور پروانه برای شهرداری می شود.

راضی ادامه داد: پروژه گردشگری قصرابونصر و برم دلک، شهرداری منطقه هفت را دچار تحول می کند و محدوده آن به سایت موزه ای برای بازدید شهروندان و گردشگران تبدیل خواهد شد و ضروری‌ست که اقدامات لازم برای ایجاد راه دسترسی مناسبت تر به پروژه انجام و مسیر جایگزین نیز پیش بینی شود.

شهردار منطقه هفت شیراز نیز در این دیدار گفت: بودجه مصوب این منطقه ۷۶ میلیارد تومان و مجموع تعداد قراردادهای جاری عمرانی ۵۸ مورد است که ۱۴ قرارداد عمرانی در سال ۱۴۰۰ منعقد شده است.

قاسم اکبری با اشاره به اجرای فاز دوم و سوم منظر فضای سبز خلیج فارس گفت: این پروژه هم اکنون ۴۵ درصد درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به صورت پارکهای مختلف در طول مسیر در حال اجراست.

شهرداری منطقه هفت شیراز افزود: عملیات احداث بولوار مولوی از بولوار خلیج فارس شروع تا نصر شرقی به طول ۶.۵ کیلومتر نیز در فازهای مختلف در حال اجراست.

وی در خصوص دیگر پروژه شهرداری منطقه هفت گفت: پروژه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک ۲۴ هکتار مساحت دارد که در فاز نخست آن ۷ هکتار در حال اجراست.

شهردار منطقه هفت شیراز با اشاره به اجرای پارک موضوعی ورزشی در انتهای بولوار تخت جمشید، ابتدای بولوار سلحشوران و شهرک صادقیه افزود: در این پروژه شامل ۱۸ نوع رشته ورزشی می شود و سرانه فضای تفریحی این منطقه کمتر برخوردار را بالا می برد.

تکمیل سازه های آبخیزداری، احداث کوه راه در ارتفاعات شاه غیب به طول ۶ کیلومتر، احداث بوستان حاشیه ای بولوار تخت جمشید، سایت نمایشگاهی ۱۵ هکتاری خرمشکوه، زورخانه سهل آباد، احداث رستوران و واحد تجاری در سهل آباد، عملیات دیوارگذاری و لایروبی رودخانه خشک، پروژه لوله گذاری سطح منطقه و ... از دیگر پروژه هایی بود که شهردار منطقه هفت به تشریح آنها پرداخت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات