مرجع صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا،مرکز بهداشت والفجر شیراز است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هرگونه فراخوان برای دریافت کارت دیجیتال و بین‌المللی واکسن کرونا و لینک‌هایی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده را فاقد اصالت خواند و اظهار داشت:تنها مرجع رسمی صدور کارت دیجیتال و بین‌المللی واکسن در شیراز مرکز بهداشت شهدای والفجر است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سید روح الله حسینی، گفت: اگر کسی کارت واکسن بین المللی بخواهد در شیراز باید به مرکز بهداشت شهدای والفجر مراجعه کند و درخواست دهد تا کارت صادر و تحویل شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با بیان اینکه تاکنون، دو میلیون و ۳۹ هزار و ۳۱۱ دز نوبت اول و ۸۲۵ هزار و ۲۶۹ دُز نوبت دوم واکسن علیه کرونا در مراکز واکسیناسیون به مردم استان فارس تزریق شده است، افزود: مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا تاکنون در فارس به دو میلیون و ۸۶۴ هزار و ۵۸۰ رسید.

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت هم با تاکید بر اینکه مسافران خارج از کشور برای دریافت کارت واکسن دیجیتال هیچ پولی نپردازند، اعلام کرد: تنها مرجع رسمی دریافت کارت واکسن دیجیتال سامانه vcr.salamat.gov.ir است.

او گفت:‌بعضی افراد یا سازمان‌ها در ازای مبالغی، نامه یا کارت کاغذی، پلاستیکی یا دیجیتال به زبان انگلیسی خارج از سیستم وزارت بهداشت صادر می‌کنند که فاقد اعتبار است.

طبق اطلاعیه‌ای که به تمام سفارتخانه‌ها ابلاغ می‌شود تنها کارت دیجیتال رسمی وزارت بهداشت به آدرس vcr.salamat.gov.ir معتبر است؛ مسافران خارج از کشور با مراجعه به این آدرس می‌توانند ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کارت بین‌المللی دیجیتال دریافت کنند که در همه‌ کشورها معتبر است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات