با هدف جلوگیری از آبگرفتگی معابر

پروژه لوله گذاری دفع آبهای سطحی در محدوده شهرداری منطقه ۱۱ شیراز در حال اجراست

شهردار منطقه ۱۱ شیراز گفت: با هدف کم کردن مشکلات شهروندان در زمان بارندگی و آبگرفتگی های سطحی، عملیات لوله گذاری و دفع و هدایت آبهای سطحی بلوار جانبازان در حال انجام است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس برزگر افزود: اجرای عملیات لوله گذاری برای هدایت و دفع آبهای سطحی بر اساس نیاز سنجی و کارشناسی های صورت گرفته در نقاط بحرانی سطح منطقه برنامه ریزی و هماهنگ شده است که برای این منظور طی هفته های اخیر چندین عملیات لوله گذاری در نقاط مختلف سطح منطقه ۱۱ توسط این شهرداری شروع به کار، پیشرفت و تعدادی از آنها به پایان رسیده اند.
وی تصریح کرد: به همین منظور در بلوار جانبازان تصمیم بر این شد تا با تهیه و تامین لوله های مورد نیاز به طول یک کیلومتر از نوع لوله های سایز ۴۰۰ و سایز ۶۰۰ و اجرای آن مشکل آبگرفتگی سطحی بلوار جانبازان مرتفع شود.
شهردار منطقه ۱۱ شیراز با بیان اینکه پروژه لوله گذاری دفع آبهای سطحی بولوار جانبازان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: با تامین لوله های مورد نیاز از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز ۵۰ درصد باقی مانده این پروژه نیز به سرعت انجام می شود.
لازم به ذکر است سه عملیات مشابه دیگر لوله گذاری دفع آبهای سطحی در میدان فرصت شیرازی، کوچه ۵ قدسی شیرازی و خیابان والعصر نیز از سوی شهرداری منطقه ۱۱ در حال انجام است.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات