مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز:

مشاغل حساس شهرداری شیراز واکسینه می شوند

جورکش گفت: با پیگیری های سرپرست شهرداری شیراز و مجموعه اداره کل سرمایه انسانی با هدف حفاظت از نیروی انسانی شاغل در مشاغل حساس، شهرداری شیراز نیز اقدام به تزریق واکسن کرونا برای گروه های پرخطر می کند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: «حمید جورکش»، امروز (دوشنبه 15 شهریور) از اجرای واکسیناسیون پرسنل شهرداری شیراز توسط مدیریت ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های سرپرست شهرداری شیراز و مجموعه اداره کل سرمایه انسانی با هدف حفاظت از نیروی انسانی شاغل در مشاغل حساس، شهرداری شیراز نیز اقدام به تزریق واکسن کرونا برای گروه های پرخطر می کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: بدین ترتیب پرسنل حوزه پسماند، خدمات شهری، اتش نشانان، شاغلان حوزه حمل و نقل عمومی و ... در مقابل کرونا واکسینه خواهند شد.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون کارمندان سایر مجموعه ها از جمله معاونت ها و مناطق 11 ‌گانه و سازمان هایی که با تجمع ارباب رجوع در قسمتهای اداری و اجرایی مواجه هستند، در حال حاضر در دستور کار قرار دارد و در فاز اول به بیش از ۶ هزار نفر واکسن کرونا تزریق می شود.

جورکش تاکید کرد: پرسنل مجموعه شهرداری ارتباط زیادی با ارباب رجوع دارند و حوزه های اجرایی این مجموعه نیز در سطح شهر اقدام به خدمات رسانی می کنند.

وی اعلام کرد: کارمندان مجموعه شهرداری شیراز طبق برنامه زمان بندی شده به مرکز «شهید زهتاب زاده» در میدان «شهید شیرودی» برای تزریق نوبت اول واکسن کرونا مراجعه می کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات