معاون انتظامی فارس خبر داد:

انهدام گروه خانوادگی قاچاق سلاح در فارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری اعضا، یک گروه خانوادگی قاچاق سلاح و مهمات در فارس منهدم شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرهنگ کاووس محمدی پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند خانوادگی با یک سواری سمند در حال انتقال تعدادی اسلحه از استان‌های غربی به شیراز هستند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

محمدی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور "شیراز-سپیدان" اعزام شدند و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری سمند را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشینان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

معاون اجتماعی پلیس فارس افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده با سرعت به سمت بخش "درودزن" تغییر مسیر و قصد متواری شدن داشته که ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

محمدی افزود: در بازرسی از آن خودرو، 14 قبضه سلاح شکاری پنج تیر پران و 5 قبضه کلت رولور و تعدادی فشنگ مربوطه قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در رکاب و درب‌ها جاسازی شده بود کشف شد.

معاون اجتماعی انتظامی فارس با بیان اینکه در این خصوص راننده به همراه همسر و برادر زنش که خانوادگی در زمینه قاچاق سلاح و مهمات فعالیت داشته‌اند دستگیر شدند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال 110 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان نیز گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی سروستان به همراه عوامل بسیج هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "فسا-شیراز" در یک عملیات ضربتی به دو دستگاه سواری پژو 405 و پراید مشکوک و دستور ایست دادند که رانندگان اقدام به فرار کردند.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو سواری را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه در بازرسی از سواری پژو 97 کیلو و 400 گرم و از پراید 12 کیلو و 600 گرم (در مجموع 110 کیلو تریاک) کشف شد، گفت: در این خصوص 2 قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی با هوشیاری پلیس"آباده"

فرمانده انتظامی شهرستان آباده نیز از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: این کشف در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا انجام شد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی با بیان اینکه ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "شیراز-اصفهان" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه آبسردکن و 4 دستگاه لپ تاپ خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد و در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: قاچاق کالا تهدیدی جدی برای تولید جامعه می‌باشد و مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است که نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات