پایگاه خبری مطبوعات فارس: در جوابیه دکتر جعفری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز آمده است: سازههای ذکر شده در مطلب که به تبلیغات تجاری اختصاص یافته، متعلق به سازمان فرهنگی شهرداری نیستند و از سوی یکی دیگر از زیرمجموعههای شهرداری شیراز از طریق مزایده در اختیار بخش خصوصی و کانونهای تبلیغاتی قرار گرفته است و موضوع تبلیغات فعلی نیز هیچگونه ارتباط محتوایی با مسایل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و شهری نداشته و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تایید رسیده است.از آنجا که در بخش هایی از متن خبر این پایگاه به سازمان فرهنگی شهرداری اشاره شده است، این حق را بر خود مسلم دیدیم که با رویکرد شفافسازی موضوع، توضیحاتی ارائه شود.بی شک اطلاع، آگاهی، دانش و اشراف خبرنگاران محترم نسبت به موضوع خبری، تحلیل صحیح و منصفانهتری را موجب خواهد شد. همچنین در پاسخ به این خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اعلام کرده است: طبق ضوابط، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری متولی واگذاری سازههای تبلیغاتی به بخش خصوصی است و در خصوص موضوع و محتوای اکران تبلیغات ورود نمیکند. محتوای اکران تبلیغات کانونهای تبلیغاتی در کمیته مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و تایید می شود.در متون قراردادهای برون سپاری شهرداری نیز، لزوم اخذ تاییدیه محتوایی از این کمیته ذکر شده است.شهرداری شیراز تبلیغات مناسبتها را در کار گروهی به نام شورای نظارت بر محتوای تبلیغات محیطی به دبیری سازمان فرهنگی بررسی و با قید لوگوی شهرداری و شورای اسلامی شهر پس از تایید همگی اعضا اکران میکند.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
فارس موفق به کسب رتبه نخست اطلاع رسانی دستاوردهای دولت شد
۲ کارگر در عملیات لولهگذاری دفع آبهای سطحی شیراز جان باختند
«پرستو» در راه جشنواره بینالمللی تونس
حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
مغز انسان در حال بزرگتر شدن است
۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو