٧ خدمت میراث‌ فرهنگی فارس به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: این اداره‌کل با شرکت پست استان تفاهم‌نامه‌ای برای واگذاری هفت خدمت به دفاتر پیشخوان دولت امضا کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، دوشنبه در مطلب ارسالی خود از قول هادی شه‌دوست شیرازی افزود: واگذاری این خدمات به دفاتر پیشخوان دولت در راستای تکریم و حفظ سلامتی ارباب‌رجوع و کاهش هزینه‌های مراجعه‌کنندگان صورت گرفت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد:موضوع این واگذاری در خصوص ارائه خدمات نیابتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در بستر دفاتر پیشخوان دولت است.
او افزود: این خدمات شامل صدور موافقت اولیه اصولی و ایجاد و سرمایه‌گذاری مراکز اقامتی و گردشگری، درخواست صدور پروانه بهره‌برداری مراکز اقامتی و پذیرایی، درخواست تمدید پروانه بهره‌برداری مراکز اقامتی و پذیرایی، درخواست صدور کارت راهنمایان گردشگری، درخواست تمدید کارت راهنمایان گردشگری، درخواست صدور کارت مدیریت مراکز اقامتی و پذیرایی و درخواست تمدید کارت مدیریت مراکز اقامتی و پذیرایی است.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات