آغاز به کار شورای ششم شهر صدرای شیراز

در آیین تحلیفی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر جدید صدرا که ۱۴ مرداد جاری با حاشیه همراه بود و نیمه تمام ماند ۲۰ مردادماه برگزار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: پرستو برکتی-در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان شیراز، برخی از اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران اجرایی و معتمدین شهر صدرا برگزار شد، پس از ابلاغ اعضای جدید شورا توسط فرماندار شیراز و اجرای مراسم سوگند، رای گیری به ریاست خداکرم نیرومند، رئیس و مرتضی زارع منشی هیات رئیسه سنی،برای تعیین اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر صدرا برای مدت یک سال انجام شد.

جلسه تحلیف اعضای جدید شورای شهر صدرا در ۱۴ مردادماه با ریاست عبدالرسول حقیقی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز و با حضور تعدادی از مدعوین ازجمله مدیران دستگاه ها و ارگانهای اجرایی،شهری ،نظامی و انتظامی شهر جدید صدرا آغاز شد اما نیمه تمام ماند.

اولین روز کار شورای ششم شهر جدید صدرا که از سوی وزارت کشور ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ اعلام شده بود به دلیل تصمیم تعدادی از اعضای این شورا برای برگزاری جلسه غیرعلنی برای انتخاب هیات رئیسه با حاشیه‌هایی همراه شد.

هفت عضو شورای ششم این شهر پس از ادای سوگند، هیات رئیسه سنی تشکیل و با تصمیم اکثریت این افراد مقرر شد که انتخاب هیات رئیسه اصلی در جلسه غیرعلنی صورت گیرد و این موضوع باعث شد که سه عضو مخالف برگزاری جلسه غیرعلنی در اعتراض به این تصمیم جلسه را ترک کنند و این شد که جلسه نیمه تمام ماند و فرماندار شهرستان شیراز روز بعد ۱۵ مردادماه اعلام کرد که برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر صدرا به زمان دیگری موکول شده و طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

در این رای گیری، خداکرم نیرومند به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر صدرا برای مدت یک سال انتخاب شد.

همچنین مجتبی پارسایی به عنوان نایب رئیس، روح الله شجاعیان به عنوان منشی و مهدی کشاورز نیز به عنوان سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر صدرا برای مدت یک سال انتخاب شدند.

در طی این رای گیری، مرتضی زارع با کسب حداکثر آرا به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر صدرا برای عضویت در شورای اسلامی شهرستان شیراز تا پایان دوره ۴ ساله، انتخاب شد.

شهر جدید صدرا با قریب به ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات