ستاد اجرایی فرمان امام، دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان لار اهدا کرد

دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرد:ستاد اجرایی فرمان امام در اقدامی خیرخواهانه و در شرایطی که لارستان و مناطق جنوبی استان فارس سخت ترین و بحرانی ترین شرایط کرونایی را همچون بسیاری از نقاط کشورمان دارند یک دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان امام رضا (ع) در شهر لار اهدا کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان از زبان معاون درمان این دانشکده اعلام کرد: اهدای این دستگاه اکسیژن ساز در شرایطی که بیماران کووید ۱۹ و مبتلایان کرونایی به شدت نیازمند اکسیژن برای کمک به بهبود شرایط تنفسی دارند، اهدا شده است.

امین والی پور بیان کرد: با شروع موج پنجم شیوع کرونا و افزایش تعداد بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان امام رضا (ع) و از طرفی راه‌اندازی بخش‌های جدید اورژانس کرونا، بستری کرونا و مراقبت‌های ویژه یک و ۲ کرونا، نیاز مبرم به استفاده از اکسیژن برای بیماران افزایش چشمگیری یافت.

وی‌ افزود:ستاد اجرایی فرمان امام خمینی یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری و متعلقات آن به ارزش سه میلیارد تومان را به بیمارستان لار اهدا کرد.

والی پور گفت: بیش از ۸۰۰ لیتر درهر دقیقه توسط دستگاه‌های اکسیژن ساز موجود به بخش‌های بیمارستان تزریق می شود که با نصب و راه اندازی این دستگاه می توان میزان اکسیژن مورد نیاز بیماران را تامین و پروسه درمان و بهبودی بیماران را به نحو چشمگیری بهبود بخشید.

بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی لارستان تعداد مبتلایان جدید ۲۱۳ نفر گزارش شده که ۸۵ مورد آن مربوط به شهر لار است.

همچنین تعداد بهبود یافتگان سه شهرستان لارستان، خنج و اوز تا کنون ۱۶ هزار و ۵۵۵ نفر و تعداد جانباختگان ۲۷۶ نفر است.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات