هفته جاری و دو هفته آینده ، روزهای سخت برای تامین برق در استان فارس

مسوولان شرکت های توزیع برق شیراز و استان فارس هفته جاری و دو هفته آینده ، را روزهای سخت برای تامین برق در حوزه شیراز و استان فارس می‌دانند و بر لزوم صرفه جویی بیشتر برای گذر از روزهای پرمصرف تاکید می‌کنند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی صنعت برق استان فارس شامگاه شنبه جداول برنامه خاموشی های احتمالی مدیریت اضطراری بار در این حوزه را اعلام کرد و از شهروندان خواست فقط هفته جاری و دو هفته بعد را با برنامه ریزی و مدیریت مصرف سپری کنند تا از روزهای اوج مصرف برق عبور نماییم.

در توضیح این روابط عمومی آمده است : باتوجه به اجرای برنامه احتمالی مدیریت اضطراری بار ناشی از کمبود تولید و افزایش مصرف برق، ضمن پوزش از هم استانی های فهیم و سپاس از شکیبایی و همراهی در این شرایط سخت، در خصوص اجرای برنامه احتمالی خاموشی ها بر اساس جداول اعلامی ،موارد زیر را به اطلاع مردم شریف استان فارس می رساند:

برنامه خاموشی های احتمالی مدیریت اضطراری بار از طریق سایت های شرکت توزیع نیروی برق شیراز" به آدرس www.shirazedc.co.ir جهت شهرستان های شیراز، مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان،خرامه، کوار،سروستان،سپیدان، زرقان و بیضا و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس" به آدرس www.farsedc.ir جهت سایر ۲۶ شهرستان استان فارس به تفکیک، قابل دریافت و مشاهده می باشد.

میزان خاموشی ها برای هر گروه با توجه به سقف های اعلامی و میزان تجاوز مصرف برق در استان ها؛ به صورت متمرکز و سراسری توسط مدیریت شبکه برق ایران، اعلام و متعاقبا موارد فوری به شرکت های توزیع نیروی برق شیراز و استان فارس اعلام و بر اساس جداول خاموشی های احتمالی ، اعمال می گردد. ضمنا این برنامه ها به مفهوم قطعیت اعمال خاموشی نبوده و در صورت محدودیت تامین برق،اجرا خواهد شد.*

با توجه به اینکه احتمال قطعی برق ناخواسته بر اثر سایر شرایط فنی و غیرفنی وجود دارد و نیاز به تماس شهروندان با مراکز اتفاقات می باشد؛ خواهشمند است فقط در صورت افزایش خاموشی های مدیریت اضطراری بار طبق جداول اعلامی به بیش از ۲ ساعت با مرکز ۱۲۱ تماس گرفته شود.

در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده جهت لوازم برقی خود از محافظ استفاده و درصورت عدم استفاده ، لوازم خود را در زمان قطع برق از مدار خارج نمایید و پس از وصل برق با تاخیر آنها را روشن نمایید.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات