آثار نویسندگان جهرم برای مسابقات کتابخوانی آنلاین استفاده می‌شود

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم فارس گفت: آثار نویسندگان جهرم برای مسابقات کتابخوانی آنلاین این نهاد استفاده می‌شود و نویسندگان جهرمی برای برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین فراخوانده شده‌اند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مجتبی امیرزاده، افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم، به منظور معرفی آثار نویسندگان بومی در سطح کشور اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی به شکل آنلاین کرده است.

وی بیان کرد: از همه عزیزان و صاحبان آثار جهرمی درخواست داریم برای مشارکت در این طرح Pdf کتاب‌های خود را در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم قرار دهند تا در نوبت اخذ مجوز و برگزاری مسابقه کتابخوانی قرار گیرد.

امیرزاده اظهار کرد: در ۶ مسابقه برگزار شده تا امروز نزدیک به ۲۰هزار نفر از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف در مسابقات کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم شرکت کرده‌اند و کتاب‌های ارائه شده بیش از ۱۲هزار بار دانلود شده است.

وی ابراز کرد: تاکنون مجوز برگزاری مسابقه از کتاب‌های خاتم سلیمان عشق، گام دوم انقلاب اسلامی، احادیث انتخاباتی، قلیان، خوشبختی نزدیک است، گنجینه عفاف، سال‌های خاکستری، بانوی ناشناخته، دفاع مقدس و غار سنگ‌اشکن از نویسندگان جهرمی برای مسابقات کتابخوانی آنلاین نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم اخذ و استفاده شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم بیان کرد: این مسابقات به مناسبت‌هایی چون سالروز شهادت سردار سلیمانی در سال ۱۳۹۹، دهه فجر۱۳۹۹، انتخابات ۱۴۰۰ ، هفته مبارزه با مواد مخدر۱۳۹۹، روز ازدواج۱۴۰۰ و هفته عفاف و حجاب ۱۴۰۰استفاده شده‌اند و از چهار کتاب دیگر نیز به عنوان منابع مسابقات به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان، محرم سال ۱۴۰۰، هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ و روز ملی غار پاک ۱۴۰۰استفاده خواهند شد.

جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات