۱۴ زندانی جرایم غیرعمد در طرح نذر رهایی در جهرم آزاد شدند

مسئول کانون بسیج حقوقدانان سپاه شهرستان جهرم گفت: به همت ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، سازمان زندان‌ها، رده‌های بسیج و سپاه و خیرین نیک‌اندیش، ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد مالی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون در قالب طرح نذر رهایی از زندان آزاد شده‌اند. 

مطبوعات فارس/ سرگرد پاسدار احسان مصلی‌نژاد روز پنج‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه بیان کرد: به همت ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، سازمان زندان‌ها، رده‌های بسیج و سپاه و خیرین نیک اندیش، مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان جمع آوری و در راستای آزادی ۱۴۰ زندانی هزینه شده است.

وی با اشاره به همت والای مردم شهرستان جهرم در امور خیر، اظهار داشت: با هدف نگه داشتن عزت نفس و کرامت انسانی و همچنین رفع مشکلات مالی برخی از خانواده‌های بی بضاعت که به علت مسائل و مشکلات مالی غیرعمد، نان‌آور خانواده در ندامتگاه به سر می‌برد، سپاه شهرستان جهرم از طریق طرح "نذر رهایی" کمک های مالی به منظور آزادسازی این زندانیان جمع‌آوری کرد.

وی بیان کرد: بخشی از مبالغ بدهی این زندانیان، به همت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان با اخذ رضایت از طلبکاران بخشیده و مابقی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، موجبات آزادی این زندانیان فراهم شده است.

مسئول کانون بسیج حقوقدانان سپاه جهرم در پایان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران، خیرین، بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، از عموم مردم خواست، در این راستا و با هدف خوشحالی بقیه خانواده‌هایی که سرپرست آن به خاطر مشکلات مالی غیر عمد در زندان به سر می‌برند، کمک‌های نقدی خود را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، تحویل دهند.

جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات