بیش از ۶ هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان فارس واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اعلام کرد:‌ ۶ هزار و ۲۶ مورد اشتراک رایگان گاز طبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان فارس در سال جاری واگذار شد.

مطبوعات فارس/ غلامعباس حسینی یکشنبه افزود: از این تعداد هزار و ۸۰ مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و ۴ هزار و ۹۴۶ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.همچنین ۵۳۶ اشتراک رایگان در اختیار مساجد، حسینیه ها، حوزه های علمیه، اماکن اقلیت های دینی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و رزمندگان قرار گرفت.

وی هزینه‌ اجرای طرح واگذاری رایگان اشتراک گاز به خانواده‌های مشمول طرح در استان را بیش از ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این طرح با هدف محرومیت زدایی و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی فارس اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

بر اساس قانون، جانبازان بالای ۲۵ درصد تا ظرفیت ۱۰ متر مکعب، اماکن مذهبی بدون محدودیت ظرفیت و افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و... با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات