سرمربی فجرسپاسی شیراز:

با تمام قوا به مصاف رایکا بابل می‌رویم

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه با تمام قوا به مصاف تیم رایکا بابل می رویمٰ، گفت: برای این بازی، بازیکن مصدوم و محروم نداریم. 

مطبوعات فارس/ علی اصغر کلانتری، بیان داشت:‌ بازی آسانی نداریم و به هیچ عنوان این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.


وی اضافه کرد: لیگ دسته یک روزهای حساسی را پشت سر می گذارد از این رو باید همه کمک کنند تا همچنان به عنوان مدعی باقی بمانیم.


کلانتری ادامه داد: هنوز ۶ بازی باقی مانده و نمی شود پیش بینی کرد که در پایان چه تیم هایی صعود می کنند زیرا بر اساس جدول رده بندی ۱۰ تیم مدعی هستند .


وی با اشاره به اینکه هفته گذشته در خرم‌آباد برابر تیم خیبر، یک امتیاز خوب گرفتیم، افزود: بازی کردن در خرم آباد سخت است و بسیاری از تیم ها در این شهر شکست خورده اند.


سرمربی تیم فجر بیان داشت : از آنجا که در هفته بیست و نهم تیم های بالای جدول با هم بازی دارندٰ ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا هر سه امتیاز بازی با رایکا را بگیریم و به صدر جدول نزدیکتر شویم.

 

دیدار تیم های فجر سپاسی و رایکا بابل از هفته ۲۹ مسابقات فوتبال لیگ آزادگان ۲۴ خرداد ماه در ساعت ۱۹:۲۵ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.

 

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۲۸ بازی تیم های هوادار و بادران تهران با ۴۷ امتیاز اول و دوم هستند و مس کرمان با ۴۶ امتیاز سوم است.


همچنین تیم فجر سپاسی با ۴۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده، خوشه طلایی ساوه و شاهین بوشهر هم ۴۳ امتیازی هستند، خبیر خرم آباد و استقلال خوزستان هم با ۴۲ امتیاز به ترتیب در رده پنجم تا هشتم قرار دارند.


تیم قشقایی هم با ۳۳ امتیاز در همان مکان پانزدهم است.


در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست یکم کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.


چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز در خطر سقوط قرار دارند؛ هر چند گل ریحانی‌ها سقوطشان قطعی شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات