توافق اولیه رگولاتوری و شورای رقابت بر سر تعرفه حداقل پرداخت 16 هزار تومانی

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از توافق اولیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شورای رقابت بر سر تعرفه حداقل مصرف 16 هزار تومانی خانوار به ازای هر خط تلفن ثابت خبر داد. 

مطبوعات فارس/ ابراهیم محمودزاده، با اعلام این خبر گفت: موضوع حداقل مصرف مطرح شده که براساس آن اگر فردی بیش از 16 هزار تومان از خط تلفن خود استفاده کرد، مصرف کرد، صورتحساب او براساس میزان مصرف او محاسبه می‌شود اما اگر فردی هزار تومان هم مصرف کرد، باید حداقل مصرف 16 هزار تومان را بپردازد.

او افزود: این رقم با هزینه 21 هزار تومانی شرکت مخابرات ایران برای نگهداری هر خط تلفن ثابت هم اختلاف زیادی دارد اما راه را برای توسعه مخابرات باز می‌کند.

دکترمحمودزاده تصریح کرد: تعرفه 45 ریال به ازای هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت نرخ مناسبی نیست و این تعرفه در کشورهای اطراف ایران بیش از هشت دلار است.

او افزود: شرکت مخابرات ایران درحالی از 28 میلیون خط تلفن ثابت نگهداری می‌کند که 10 میلیون خط هیچ کارکرد و پرداختی ندارند.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه به ما وعده داده شده درمورد تعرفه با شما توافق می‌کنیم و افزایش می‌دهیم، تصریح کرد: در کنار آن ما هم به دولت وعده دادیم که تامین ظرفیت موردنظر آنها برای توسعه را از امسال شروع خواهیم کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات