پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه فارس بمناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات

در آستانه 27 اردیبهشت ماه "روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی با شعار " سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال در زمان های بحران" قرارداریم. 

مطبوعات فارس/ این نام گذاری منجر به تعیین چشم انداز و مجموعه ای از سیاست ها ی عملی برای ما و تمام دست اندرکاران حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات می گردد و این امکان را به ما می دهد تا تصمیم گیری هایی مبتنی بر شواهد و بر اساس تحلیل داده ها داشته باشیم.

در این روزها که تمام جهان با چالش بیماری کرونا و شرایط ویژه رویارویی با آن مواجه است، نقش حیاتی جامعه اطلاعاتی و ارتباطی در زمان این بحران بسیار پر رنگ شد چرا که با اجرای قرنطینه در سراسر جهان همه نگاه ها به سمت اینترنت و ادامه کار و زندگی به صورت غیر حضوری بود تا هم زندگی جریان داشته باشد و هم اقتصاد کشور ها رونق داشته باشد.

ضمن تبریک این روز به شما همکاران گرامی، انتظار می رود با شناخت بهتر این شعار و نگاهی دقیق به آن، فرصت تبدیل داده ها به اطلاعات مورد نیاز و مسیر حرکت به سوی پیشرفت و توسعه را شناخته و عملی نمایید.

مخابرات منطقه فارس نیز با به کارگیری زیر ساخت های نوین ارتباطی و واگذاری سرویس های جدید در بستر فیبر نوری نظیر "تانوما" در جهت تحقق ارتباطی فراگیر گام بر می دارد.

با نام گذاری سال 1400 توسط مقام معظم رهبری، به عنوان " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" ، امیدوارم به حول وقوه الهی با تلاش مجدانه نیروی انسانی به سمت تحولات نوین در فناوری ها و داده های اطلاعاتی و تحولات اجتماعی حرکت نمائیم.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات